Logo-ThePopUpClassroom
Logo-ThePopUpClassroomMobile

Verwacht meer van technologie op je school.

Of je nu devices voor je leerlingen en leerkrachten hebt gekocht voor, tijdens of na de pandemie, het is onmiskenbaar dat technologie nu stevig is ingebed in het klaslokaal. Scholen en districten kunnen nu technologie gebruiken om het onderwijs en leerproces te bevorderen om de betrokkenheid en het succes van leerlingen aanzienlijk te verbeteren. Elke vernieuwing is een kans om te evalueren wat het beste is voor je leergemeenschap.

 

De rol die technologie speelt in het klaslokaal een niveau hoger tillen met behulp van de iPad. Als je kijkt naar alles wat je kunt winnen door de overstap naar iPad - een duurzamere technische omgeving, meer betrokkenheid bij de klas en een lagere totale investering voor je district - wint iedereen. 

Image-Students

Meer betrokkenheid van leerlingen

Alle leerlingen verdienen toegang tot leermogelijkheden om ze voor te bereiden op de toekomst, van het hoger onderwijs tot de werkplek en daarbuiten. iPad geeft ze de beste start. Met ingebouwde tools voor productiviteit, creativiteit en samenwerking plus toegang tot een breed scala aan populaire onderwijsapps kan de iPad alles worden wat leerlingen en leerkrachten nodig hebben: een camera, een opnamestudio, een notitieboekje, een schetsboek en nog veel meer.

 

Dankzij iPad kunnen leerlingen ook contact houden met hun leerproces op een manier die voor hen het beste werkt op elk niveau of in elk vakgebied. 
En de ingebouwde toegankelijkheidsfeatures ondersteunen elke leerling op basis van hun specifieke behoeften.

 

En iPad bereidt leerlingen ook voor op het leven buiten het klaslokaal. Momenteel implementeert 100 procent van de Fortune 500-bedrijven iOS en iPadOS.1 Leerlingen zijn dus al bekend met dezelfde devices en software die ze tijdens hun carrière ook gaan gebruiken. 

Rijker onderwijs voor leerkrachten

Door barrières weg te nemen die het lesgeven verstoren, krijgen leerkrachten meer tijd voor onderwijs en meer tijd voor leerlingen. Dankzij de intuïtieve interface van de iPad kunnen leerkrachten en leerlingen snel vinden wat ze nodig hebben, georganiseerd blijven en elke opdracht uitvoeren - waardoor ze waardevolle lestijd besparen. En iPad is compatibel met apps en services van Google en Microsoft, zodat leerkrachten zich kunnen richten op het geven van nieuwe vakken in plaats van op het leren van nieuwe tools. Volgens een recent rapport van Forrester heeft het gebruik van Apple technologie het potentieel om 30 procent meer academische tijd terug te winnen dan niet-Apple devices.

 

iPad stelt leerkrachten ook in staat om hun tijd optimaal te benutten, zowel binnen als buiten het klaslokaal. Leerkrachten beschikken over de benodigde tools om hun dagelijkse taken efficiënt te beheren en tijd te besparen, of het nu gaat om samenwerken aan een lesplan of het monitoren van prestaties van leerlingen. Volgens hetzelfde rapport gaf 65 procent van de respondenten aan dat hun leerkrachten gemiddeld 1,5 uur per week hebben bespaard door verbeterde samenwerking met Apple devices.

Image-Teaching
Image-Deployment

Verbeterde efficiëntie voor IT

Nu het gebruik van technologie in de klas een gegeven is, wordt IT-tijd beter besteed aan het beheren van technologie die het onderwijs en het leren verbetert en gaat er minder tijd verloren aan supporttickets en reparaties. iPad is betrouwbaar en gemaakt om lang mee te gaan, dus in vergelijking met andere devices kunnen scholen hun operationele efficiëntie verbeteren door minder IT-helpdeskverzoeken, een betere beveiliging en minder tijd aan reparaties te besteden. En met implementatie op afstand kan de IT-afdeling iPad snel operationeel krijgen in het hele district. Uit een recent rapport van Forrester blijkt dat scholen in districten met 10.000 leerlingen een toename van de operationele efficiëntie tot 35 procent zien door de tijd die bijna drie fulltime IT-werknemers besteden aan andere taken en verantwoordelijkheden te herverdelen.1

 

iPad is ook compatibel met de tools en services die IT dagelijks gebruikt, zodat ze de systemen kunnen blijven gebruiken die ze al kennen. En hun leergemeenschap kan dat ook, met de productiviteits- en klassikale tools, waaronder die van Google en Microsoft. iPad kan worden geïntegreerd met Google Workspace en Microsoft Azure Active Directory, zodat leerlingen zich kunnen aanmelden met de gebruikersnamen en wachtwoorden die ze al kennen. En iPad is een goedgekeurd device voor het beheren van statusbeoordelingen en werkt met online examens.