Logo-ThePopUpClassroom
Logo-ThePopUpClassroomMobile

 

Heb jij de afgelopen twee jaar ook jouw digitale sprong gemaakt? Of je nu hebt gekozen voor een pc, Chromebook of tablet, je wilt vooruit en impact hebben. Ongeacht de keuze, elke school streeft ernaar de beste ondersteuning te voorzien voor haar leerkrachten en het beste onderwijs te bieden aan haar leerlingen.

The Pop-Up Classroom moedigt directeuren, leraren, en leerlingen aan om na te denken over een doordachte digitalisering van leren en lesgeven.

 

header image 1
header image 2
Image-Pop-Up-3
header image 1
header image 2
Image-Pop-Up-3
Banner FTI

Waarom mag je dit niet missen?

 

Er zijn tal van redenen waarom dit innovatieve initiatief een must is voor iedereen die betrokken is bij onderwijs. Ten eerste biedt het een scala aan workshops die zijn afgestemd op jouw specifieke profiel. Deze workshops zijn speciaal ontworpen met de minimumdoelen in gedachten, waardoor je direct aan de slag kunt met relevante inhoud.
 

Maar dat is nog niet alles. The Pop-Up Classroom streeft ernaar om jouw bestaande workflow te integreren in een omgeving die barst van inspiratie. 

Bovendien richt The Pop-Up Classroom zich op belangrijke leerzones en legt het duidelijke accenten op samenwerking, productiviteit, creativiteit en digitaal burgerschap. Dit betekent dat je niet alleen jezelf ontwikkelt als leraar, maar ook bijdraagt aan de groei en ontwikkeling van je studenten op diverse gebieden.
 

En er is meer. The Pop-Up Classroom biedt de mogelijkheid om te werken aan het Europees referentiekader voor digitale competenties van leraren, ook wel bekend als DigCompEdu. Dit betekent dat je niet alleen op de hoogte blijft van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van digitale vaardigheden, maar ook actief werkt aan het verbeteren van je eigen competenties.

The Pop-Up Classroom hecht veel waarde aan toegankelijkheid, inclusie, diversiteit en privacy. Dit betekent dat iedereen welkom is, ongeacht achtergrond of vaardigheidsniveau.
 

Kortom, The Pop-Up Classroom is een unieke kans om jezelf te ontwikkelen, je onderwijspraktijk te verrijken en bij te dragen aan een inclusieve en innovatieve onderwijsomgeving. Mis het niet!

 

Artboard 4

Verschillende workshops speciaal ontworpen op maat van jouw profiel en gekoppeld aan de minimumdoelen.

Artboard 3

Zelf ontwikkeling van digitale competenties volgens het Europees referentiekader (DigCompEdu).

Artboard 1

Aandacht voor leerzones en duidelijke focussen zoals samenwerken, productiviteit, creativiteit, digitaal burgerschap ...

Artboard 2

Aandacht voor toegankelijkheid, inclusie en diversiteit en privacy.

Voor wie is de Pop-Up Classroom?

Ontdek de grenzeloze mogelijkheden van onderwijsinnovatie in onze Pop-up Classroom! Als een bron van inspiratie voor schooldirecties en leerkrachten, verwelkomen we je in een wereld waar digitale leermiddelen samenkomen met begeleiding voor visie-ontwikkeling in jouw school.

Stap binnen in de Pop-Up Classroom waar we niet alleen de nieuwste educatieve technologieën presenteren, maar waar we ook directies ondersteunen bij het vormgeven van een toekomstgerichte visie. Bovendien motiveren we leerlingen door hen te betrekken in hun eigen leerproces.

 

Ontdek, experimenteer en leer samen met ons in de dynamische omgeving van de Pop-up Classroom, waar de toekomst van leren vandaag begint.

Image-Directeur

Directeur

“Heb ik, doordacht, de juiste investering gemaakt? Zullen deze toestellen niet in de kast blijven liggen?”

Image-IT-Coòˆrdinator

ICT-Coördinator

“Hoe beheer ik al deze toestellen op een veilige en efficiënte manier? En wat met privacy?”

Image-Leerkracht

Leerkracht

“Ik ben echt tevreden met mijn methodeboeken. Moet ik nu alles plots digitaal doen?”

Image-Leerling

Leerling

“Wij gebruiken altijd maar onze werkboeken. Ons toestel blijft altijd in de boekentas.”

Image-Zij-Instromers

Zij-Instromer

“Ik kom uit een andere sector en word voor de leeuwen gegooid. Ik heb nood aan coaching.”

Image-Ouders

Ouder

“Zal de laptop van de school lang meegaan? Hoe hoog zal de factuur oplopen?”