
Visie en leiderschap
In deze sessie bespreek je je huidige visie en strategie op digitalisering van je school. Je leert onderzoeksgebaseerde kaders kennen die je visie en planning kunnen aanscherpen. Je krijgt inspiratie en modellen over hoe je je hele schoolteam engageert in effectief leren met digitale middelen. We bespreken samen welke rol communicatie speelt naar leerkrachten, leerlingen en ouders. Dit alles kan je uitwisselen met enkele andere leidinggevenden van scholen, onderwijsexperten en je maakt kennis met de digitale leermiddelen van Apple. Maak je klaar voor een energiegevende sessie in een inspirerende setting.
Momenteel staan er geen sessies op de planning.
Wil je met je team toch aan de slag rond dit thema?
Vraag gerust een sessie op maat aan.
Enkele reviews van Visie en leiderschap
"Vlot en duidelijk, laagdrempelig"
Directeur
"Doe zo verder!
Houd jouw enthousiasme vast!"
Directeur
"Dank voor het initiatief en dit dan nog wel gratis. "
Beleidsondersteuner
"Heel veel bruikbaar materiaal aangereikt gekregen op een leuke manier! "
Leerkracht basisonderwijs
"Vlot gegeven, veel tips."
I(c)T-coördinator
"Voor mij was de workshop technisch iets minder toepasbaar, maar wel fijn dat onze graadverantwoordelijke en de collega’s heel wat handvaten gekregen hebben om onze werking doordachter in te zetten. Fijn dat iedereen naar elkaar luisterde en met respect samenwerkte. (Ongezien tot nu toe op school zelf.)"
Beleidsondersteuner
"Onverwacht boeiend gebracht. Mooie setting en mijn interesse in iPads is gewekt. Kan meer dan ik dacht."
Leerkracht secundair
"Mooi initiatief!"
Directeur
"Zeer aangename en leerrijke sessie en lesgever."
Technisch Adviseur
"Duidelijke en praktijkgerichte uitleg. Vele vragen werden opgenomen en beantwoord."
Directeur
"Zeer toepasbaar
Open voor kritische vragen "
I(c)T-coördinatorBeleidsondersteuner
"Zeer betrokken lesgever die weet waarover het gaat en zeer concrete voorbeelden kon geven."
Directeur
"Kan aan de slag"
Directeur
"Super interessant met nieuwe tools voor AR"
Leerkracht volwassenenonderwijs
"De sessie werd zeer toegankelijk gegeven. Theorie met praktische voorbeelden! Top!"
Directeur
"Lesgever stond open voor alle vragen opmerkingen."
Leerkracht basisonderwijs
"Schitterende inhoud, veel kaders, maar niet evident om alles in één keer binnen te krijgen."
Directeur
"Zeer veel interactie"
Beleidsondersteuner
"Onder de indruk van de vlotte en intuïtieve werking"
Directeur
"Probeer meer in te spelen op de vraag dan een gewoon aanbod"
Volwassenonderwijs
"Heel interessant, gegeven door een persoon met kennis van zaken. "
Directeur
"Ging heel vlot. We hadden beter ook in de lagere school allemaal iPads genomen."
I(c)T-coördinator
"Heel veel passie bij de docent.
We moeten terugkeren met meer mensen.
Of verplaatsen jullie zich?"
Beleidsondersteuner
"Leuke aangename lesgever"
I(c)T-coördinator
"Top"
Expert
"Aangenaam dat je veel kon doen, niet enkel droge theorie"
I(c)T-coördinator
"Leuk om collega’s te horen. "
I(c)T-coördinator
"Zeer inspirerend ... blijven doen!"
Directeur
"Heel interactief"
Directeur
"Tof dat de lesgever uit de praktijk komt en wet waarover hij spreekt."
Directeur
"Vlot gebracht, goede interactie!"
Directeur
"Heldere en duidelijke uitleg vooral 1 op 1 was verhelderdend"
Leerkracht secundair
"Was verrijkend en zelfs plezant. Je kon mensen beluisteren en laten spreken die normaal met moeite ‘dag’ tegen elkaar zeggen en vandaag dachten ze gek genoeg hetzelfde."
Leerkracht secundair
"Leuk concept!
Nu nog doorbreken op de klasvloer."
I(c)T-coördinator;Leerkracht basisonderwijs
"Super goed inhoudelijk, handvaten en praktische VBn om mee aan de slag te gaan.
Een sterke lesgever. "
DICO GO SGM BAO SGR Dynamiek
"Zeer verrijkend "
Leerkracht secundair
"Veel betrokkenheid en gepersonaliseerder op jouw school/ situatie"
Directeur
"Zeer goede praktijkvoorbeelden"
Directeur
"Zeer professioneel georganiseerd en gegeven, leerrijk"
I(c)T-coördinator
"Duidelijke uiteenzetting, boeiend als aspirant IT-verantwoordelijke"
I(c)T-coördinator;Leerkracht basisonderwijs
"Vlot en vanuit de praktijk."
Directeur
"Goeie, duidelijke vorming"
Directeur
"Bedankt voor de sessie!"
Opleidingsverantwoordelijke ICT
"Zeer leuk"
Leerkracht secundair
"De lesgever deed dit echt op niveau. Dit was heel aangenaam en verrijkend."
Leerkracht basisonderwijs
"Heel boeiend. Fijn om zo diepgaand in gesprek te kunnen gaan met de collega's. Ookal hebben we af en toe wat moeten graven buiten sommigen hun comfortzone. "
Leerkracht secundair
"Nee"
Beleidsondersteuner
"Leuke setting. Nodigt uit om samen te werken."
Leerkracht secundair
"Zeer duidelijk, interactie met andere deelnemers en lesgever was een pluspunt"
I(c)T-coördinator;Leerkracht basisonderwijs
"Top! Inspirerend"
Waarnemend directeur/zoco
"Erg boeiend waarvoor dank"
I(c)T-coördinator
"Zeer goed uitgelegd"
Directeur